En Yeni Hikayeler

Bebegin Allah İle Konuşması


Bebegin Allah İle Konuşması

Bebek Doğumdan Bir Gün Önce Allah İle Görüşürmüş..

Allah'ım ben dünyaya gittiğimde orada ne yapacagim bilmiyorum demiş” 

“Ben senin icin bir melek yarattim; o senin herşeyinle ilgilenecek”

“Allahim ben onlarin dilini bilmiyorum; onlarla nasil konusacagim iletisim kuracagim?” 

“Senin icin yarattigim melek sana onlarin dilini ögretecektir ” 

“Allahim duydugugum kadariyla dunyada cok kotuluk varmis; 
onlarla nasil basa cikacagim ki ben ?” 

“Senin icin yarattigim melek seni canı pahasina kotuluklerden koruyacaktir merak etme” 

“Allahim sana tekrar nasil donecegim?” 

“Senin icin yarattigim melek  bana nasil donecegini sana anlatacaktir” 

Derken melekler gelir ve bebege dunyaya gitme zamani geldigini soylerler….

Melekler bebegi Allahin huzurundan alirken bebek son kez sorar. 

“Allahim benim icin yarattigin melegin adi ne?” 

“Adinin onemi yok ama sen ona ANNE diyeceksin”

Hiç yorum yok